منو
  • استاد ناصر زاده
  • بهینه سازی موتورهای جستجو محمد زند

استاد ناصر زاده

استاد ناصر زاده: استاد ناصر زاده

استاد ناصر زاده

عضو همكار هيئت علمی

آقای سید محمدرضا ناصرزاده
نام :  سید محمدرضا نام خانوادگی : ناصرزاده سال تولد : 1359 محل تولد : تهران
مقطع تحصيلی : دانشجوی دكترا                  دانشگاه محل تحصيل :  دانشگاه تهران                 رشته تحصيلی :مدیریت - گرایش سیستم
رتبه علمی : مربی


تجارب تدریس

• دانشگاهی
• تئوری های مدیریت پیشرفته – مقطع کارشناسی ارشد – دانشگاه مهرالبرز – 1387 تا 1388
• زبان تخصصی MBA – مقطع کارشناسی ارشد – دانشگاه مهرالبرز – 1388
• سیستم های اطلاعاتی مدیریت (دستیار آموزشی دکتر سهرابی) – مقطع کارشناسی ارشد– دانشکده مدیریت دانشگاه تهران – 1386 تاکنون
• سیستم های اطلاعاتی استراتژیک (دستیار آموزشی پروفسور اخگر) – مقطع کارشناسی ارشد– دانشکده مدیریت دانشگاه تهران – 1389
• مدیریت منابع اطلاعاتی پیشرفته (دستیار آموزشی دکتر سهرابی) – مقطع کارشناسی ارشد– دانشکده مدیریت دانشگاه تهران – 1387 تاکنون
• تجارت الکترونیک (دستیار آموزشی دکتر مانیان) – مقطع کارشناسی ارشد– دانشکده مدیریت دانشگاه تهران – 1389
• بازاریابی پیشرفته (دستیار آموزشی دکتر محمدیان) – مقطع کارشناسی ارشد– دانشکده مدیریت دانشگاه علامه طباطبایی – 1385 تا 1386
• سیستم های اطلاعاتی مدیریت – مقطع کارشناسی– دانشکده مدیریت دانشگاه تهران – 1387 تا 1388

موسسات آموزش عالی آزاد
• زبان تافل دکتری – آمادگی آزمون دکتری – موسسات آموزشی عالی آزاد بینش و ماهان - 1387 تاکنون

کارگاه های آموزشی
• رفتار مصرف کننده و روانشناسی مشتری – دوره بازار یابی پیشرفته – گروه پژوهشی صنعتی آریانا – 1387 تا 1389
• بازاریابی الکترونیک – دوره بازار یابی پیشرفته – گروه پژوهشی صنعتی آریانا – 1387 تا 1389
• خلاقیت و نوآوری – سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، شرکت سرمایه گذاری البرز، شرکت تولی پرس
• استراتژی های تبلیغات - بانک ملت، شرکت سایپا یدک، مرکز تحقیقات پلیمر، موسسه آموزش عالی آزاد ماهان (دوره MBA یکساله)
• مشتری مداری پیشرفته - دوره بازآموزی کارکنان شعب و ستاد، سرپرستان و مدیران بانک ملت
• مدیریت ارتباط با مشتریان - سازمان ایران گردی جهان گردی
• استراتژی های بازاریابی و تبلیغات - وزارت بازرگانی - اداره کل بازرگانی استان تهران - شهرک های صنعتی
• استراتژی های الکترونیکی و خرده فروشی های الکترونیکی - شرکت فروشگاه های زنجیره ای شهروند
تالیفات :
• سیستم های اطلاعاتی استراتژیک؛ ازمفاهیم تا کاربردها- پروفسور بابک اخگر، سید محمد رضا ناصرزاده – انتشارات نگاه دانش – 1388
• روش شناسی تحقیق در حوزه سیستم های اطلاعات - دکتر محمد موسی خانی، سید محمد رضا ناصرزاده و همکاران – انتشارات نگاه دانش – 1389
• مدیریت اطلاعات و سیستم های اطلاعاتی - پروفسور بابک اخگر، سید محمد رضا ناصرزاده – انتشارات نگاه دانش – در دست چاپ
• تجارت الکترونیک؛ برنامه های کاربردی- دکتر امیر مانیان، سید محمد رضا ناصرزاده – انتشارات نگاه دانش – در دست چاپ
• راهنمای جامع آزمون تافل - سید محمد رضا ناصرزاده، یاشار دهدشتی – انتشارات نگاه دانش – 1388
• زبان تخصصی مدیریت - سید محمد رضا ناصرزاده، یاشار دهدشتی – انتشارات نگاه دانش – چاپ چهارم
• زبان عمومی - سید محمد رضا ناصرزاده، یاشار دهدشتی – انتشارات نگاه دانش – چاپ سوم
• زبان تخصصی حسابداری - دکتر ایرج نورش، سید محمد رضا ناصرزاده– انتشارات نگاه دانش – 1389

مقالات
ژورنالهای بين المللي:



• Nasserzadeh, S.M.R. Sohrabi, B. Mosakhani, M., “An Integrative Framework for e-Business Information System Development”, Review of Business Information Systems, Volume 12, Number 1, First Quarter 2008 (ISSN: 1534-665X)

• Nalchigar, S., Nasserzadeh, S.M.R. , Akhgar, B., "Simulating Strategic Information Systems Planning Process using FCM", International Journal of Business Information Systems, In Press, 2010

• Nalchigar, S., Nasserzadeh, S.M.R. , Valipour, M., Torkestani, M., " Leadership in Virtual Teams: Relationship Between Virtualness and Transformational Leadership", Springer Verlag, In Press, 2011

مجلات علمی پژوهشی: :
 
• تقوی فرد، محمد؛ منصوری، طاها؛ ناصرزاده، سید محمد رضا؛ فراست، علی رضا؛ "داده کاوی و کاربردهای آن در تصمیم گیری"، دانش مدیریت، دوره 20 – شماره 79 – زمستان 1386
• جعفرزاده، حامد؛ ناصرزاده، سید محمدرضا؛ ولی پور، محمد؛ نالچیگر، سروش؛ "ارائه مدلی برای همراستایی ERP"، فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات، در دست داوری

کنفرانس های بین المللی:

• Seyedjavadein, S. R., Nasserzadeh, S. M. R., “Assessing Spirituality Effect on Job Satisfaction”, 3rd International Management Conference, Sharif University, Tehran, Iran, December 2005
• Nasserzadeh, S. M. R., Aghakhani H., “Necessity and Evaluation of e-Learning Critical Success Factors in Iran”, International Conference of Digital Learning, Bangkok, Thailand, May 2006
• Mohammadian, M., Nasserzadeh, S. M. R., Sohrabi, B., “Simulating Customer Satisfaction Using Fuzzy Cognitive Map: Mellat Bank Case Study”, 1st International Marketing Conference, Tehran, Iran, August 2006
• Mohammadian, M., Mansouri, T., Nasserzadeh, S. M. R., “A hybrid Data Mining Algorithm for Market Segmentation of ATM Accounts in Mellat Bank”, 1st International Marketing Conference, Tehran, Iran, August 2006
• Mohammadian, M., Yazdanparast, A., Nasserzadeh, S. M. R., “Proposing a Model to Measure Iranian Customers Attitude toward Online Shopping”, 1st International Marketing Conference, Tehran, Iran, August 2006
• Nasrollahi, M. Nasserzadeh, S.M.R., “Fuzzy Estimation of EFQM Criteria Weights in Automobile Industry”, 4th International Management Conference, Sharif University, Tehran, Iran, December 2006
• Mosakhani, M. Nasserzadeh, S.M.R., “Designing a model for Developing Virtual universities in Iran”, International Conference of Digital Learning, Putrajaya, Malaysia, February 2007
• Mesgari, M. Tofighi, M. Nasserzadeh, S. M. R. Mesgari, M., "Determinants of E-banking Adoption: The Case Study of E-banking Services in Iran", IADIS International Conference e-Society, Lisbon, Portugal, 3-6 July 2007 (ISBN: 978-972-8924-35-5)
• Nasserzadeh, S.M.R. Sohrabi, B. Mosakhani, M., “An Integrative Framework for e-Business Information System Development”, European Applied Business Research Conference, Venice, Italy, 4-7 June, 2007 (ISSN: 1539-8757)
• Farzam, A. Nasserzadeh, S.M.R., "e-Marketing approaches in distributing e-Tourism goods and services", 2nd International Marketing Conference, Tehran, Iran, 22-23 January, 2008
• Nasserzadeh, S.M.R. Jafarzadeh, H. Mnasouri, T. Sohrabi, B., "Customer Satisfaction Fuzzy Cognitive Map in Banking Industry", 10th International Business Information Management Conference (IBIMA), Kuala Lumpur, Malaysia, June 30 – July 02, 2008 (ISI proceeding)
• Nalchigar, S.; Nasserzadeh, S.M.R., "Application of DEA for selecting most efficient information system project with imprecise data", Industrial Engineering and Engineering Management, 2009, IEEM (IEEE) 2009, Pages: 1653 – 1657
• Farzamnia, A.; Nasserzadeh, S.M.R.; Nalchigar, S., "Which Internet Marketing Mixs Has More Effect on the Passengers Decision for Choosing Their Travel Agency in Iran?", INC, IMS and IDC, 2009. NCM 09 (IEEE), August 25-27, South Korea, Page(s): 1087 – 1092
• Tabatabaie Kalejahi, S. V.; Nasserzadeh, S.M.R.; Valipour, M.; “Determining Effective Factors in Pricing in Travel and Tourism Industry” , ECDC Conference, Paris, France, 2010

پروژه های تحقیقاتی-اجرائی: :
 
1. "بررسی رفتار مصرف کنندگان و اصلاح الگوی مصرف آب در مراکز پرمصرف" - شرکت آب و فاضلاب استان تهران - 1389
2. "آسیب شناسی بازاریابی" - شرکت کاشی اصفهان - 1388
3. "برندینگ" - شرکت لاستیک بارز - 1388
4. "امکان سنجی پیاده سازی کمپین بازاریابی الکترونیک" - شرکت نان البرز – 1388
5. "تجزیه تحلیل و طراحی سیستم های اطلاعاتی" - شرکت رجا - 1385
سوابق اجرائی : :
 
1. مشاور معاون جذب و سازماندهی – سازمان جوانان جمعیت هلال احمر – 1388 تاکنون
2. مشاور بازاریابی - شرکت گردشگری الکترونیکی پرشیا - 1386 تاکنون
3. مشاور توسعه بازار - شرکت تعاونی شفا – 1386 تاکنون
4. عضو کمیته بازاریابی و تبلیغات - بانک ملت - 1383 تا 1387
5. کارشناس حوزۀ بازرگانی - سازمان منطقه آزاد قشم - 1382 تا 1383
پست الكترونيكی :     
   
 

25 نظر

  • محمد زند / 10 شب / 5 دی 1395, / جواب

    ارسال آرشیو محتوا

    • محمد زند / 10 شب / 5 دی 1395, / جواب

      محتوای ارسالی از آرشیو 1393

به صفحه اول خوش آمدید